Alla inlägg under mars 2007

asg

Av Veli - 12 mars 2007 23:12

ahh jag vet inte >,< asså. ah. det känns som jag skrev i de förra inläggen. men lix. de känns dumt. >< jag är cp.

Av Veli - 10 mars 2007 16:35

bajs. sen är jag paranoid oxå. om typ allt. okända människor, kompisar, min vän, famlijen, min flickvän. ah. just nu min vän o famlij. kan man väl säga. jag stör mig på det. "du är en bra människa" up my ass. jag jag är cepe o typ stalker lloll. men sånt händer bara. man klickar där o klickar där o sen kan man inte få det ogjort. aja. om han är så fckn bra kan jag lika gärna gå och dö. alla har ju ändå Anton eller hur? yeah. jag ska gå o skära mig med en kniv nu. och om nån tänker emo så ska du dö, emo är en musikstil INGET ANNAT! jvla obildade småungar som inte fattar det. dessutom är min kniv för slö så den kommer inte ens skära genom huden lol. blir verkligen ingenting hah. så misslyckad är jag ^^ men jag är för feg för att använda global kniven hos morsan. aja. hoppa framför pendeltågverkar ju populärt nu? men de är as wth, folk kommer försent till skolan. nej ska man ta självmord ska det ske diskret. ingen kommer sakna en ändå.menmen, jag kommer inte göra det eftersom 1) jag är feg 2) jag har saker att göra 3) det som hände igår.happ. nu har jag väl skrivit av mig. men så här känns det ungefär hela tiden. grattis nu vet ni. \o/

Av Veli - 10 mars 2007 16:33

ibland är man glad. ibland cp mkt glad. sen läser man nånting. så blir allt cp. ah. sån är jag. jag gillar inte min bror. seriöst. jaja han är väl snäll ibland. men wtf, tjat tjat, han ska alltid vara bättre än mig, han ska alltid ha rätt, han ska ha ett sånt jävla mkt bättre liv än mig, han ska ha så jävla mkt bättre vänner än mig, han är naturare o dom ska stå så jävla mkt över alla andra. gå o dö. jag skulle inte saknat.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards